top of page

Hij gelooft in mij..


Het gaat de laatste weken nog steeds goed met me! Ik vind het leuk op school, ik ben gemotiveerd en ik voel me over het algemeen goed. Ik heb het heel druk met school, maar dat vind ik niet erg. Ik mag niet klagen en daar ben ik super blij mee!

Dat ik het nu heel druk heb met school, betekend wel dat ik niet zoveel tijd heb om mijn blog te schrijven. Maar.. Ik vond het weer tijd voor een blog vandaag! En nu een keer over iets leuks!

Ik heb nu ongeveer een jaar en 3 maanden een hele lieve vriend! Hij is er altijd voor mij en dat verdiend ook wel een beetje aandacht.

Ik ken mijn vriend nu al 8 jaar. We handbalde allebei en zo zagen we elkaar wel eens ooit bij de training. Verder niet veel spannends. Eerlijk gezegd vond ik hem stom, en hij mij volgens mij ook. Dat.. Veranderde ongeveer 1,5 jaar geleden!

Ik weet nog dat het vrijwilligersavond van onze handbalvereniging was. Wij waren er allebei, gewoon als goede vrienden. Omdat ik geblesseerd was aan mijn been, bracht hij me ’s nachts naar huis toe. Ik durfde hem niet eens vast te houden op te fiets omdat ik dacht dat ik daarmee een verkeerde indruk zou maken!

Na die avond hebben we veel geappt en dacht ik; Misschien vind ik hem toch wel iets leuker. Het heeft toen, naar mijn mening, veel te lang geduurd.. Maar uiteindelijk op 21 juli vorig jaar vroeg hij of ik zijn vriendinnetje wilde zijn. HAPPY ME!

Ik ben super blij met hem! Door mijn angststoornis is het echt niet altijd makkelijk om mijn vriend te zijn, dat weet ik zelf ook. Er zijn dagen dat het prima met me gaat, steeds meer gelukkig! Maar er waren, en zijn, ook dagen dat ik echt heel erg chagrijnig ben en iedereen overal de schuld van kan geven.

En altijd.. Is hij er voor mij! En daar ben ik hem heel erg dankbaar voor. Als ik dingen eng vind, pept hij me op. Als ik ergens geen zin in heb, zorgt hij dat ik er wel zin in heb. Hij is echt de liefste schat van de hele wereld! En dit zeg ik niet vaak genoeg tegen hem. Ik ben vaak druk bezig met van alles en dan vergeet ik soms dat ik hem echt heel dankbaar moet zijn dat hij nog steeds bij me is en we het nog steeds super leuk hebben. Want leuk, dat hebben we het altijd!

Een dagje Scheveningen, Toverland, een weekendje Bunnik en als hoogtepunt onze vakantie naar Mallorca deze zomervakantie. En eigenlijk.. Heb ik nog het meeste plezier als we samen TV kijken en lekker knuffelen.

Ik noem eigenlijk nooit namen in mijn blog, maar voor mijn vriend maak ik graag een uitzondering.

Lieve lieve Luukje, Dankjewel dat je mijn vriend wil zijn. Dankjewel dat je er altijd voor me bent. Dankjewel dat je altijd aan me denkt en dankjewel dat je zo trots op me bent.

Ik kan het allemaal wel, want hij gelooft in mij..

Liefs, Michelle


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page