top of page

I won't give up..


Het is alweer even geleden sinds mijn laatste blog. Ik heb nu vakantie en ik hoef niet veel te doen. Of ik werk, of ik doe lekker helemaal niks! Ik heb wel al heel veel boeken gelezen in de vakantie, want sinds ik Ritalin gebruik heb ik daar eindelijk de concentratie voor!

Ik ben er doordat ik nu veel tijd heb, ook achter gekomen dat ik best goed gedichten kan schrijven.

Bang.

Soms ben ik gewoon bang.

Bang voor de dag van morgen. Bang voor weer een dag met zorgen.

En het duurt al zo lang.

Elke dag weer.

Dingen doen die eng zijn.

En soms helemaal niet fijn. En toch doe ik ze, keer op keer.

Soms zou ik willen dat ik normaal was en leuk.

Gewoon leuke dingen doen.

En werken voor heel veel poen.

En niet al deze meuk.

Soms lijk ik wel gek.

Voel ik me best een beetje alleen.

Ik hou mezelf toch op de been.

Al zijn mijn ogen soms lek.

Liefs,

Michelle


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page