top of page

We will recover..


Het is alweer 2,5 week geleden sinds mijn vorige blog! Ik heb in die tijd niet stilgezeten!

School. Zoals de meesten wel weten studeer ik sinds dit schooljaar HBO Pedagogiek in Eindhoven. Ik heb er nu bijna 3 weken op zitten en ik kan wel zeggen dat ik het echt heel erg leuk vind! De school, mijn klas, mijn groepje.

Ik merk wel verschil tussen MBO en HBO. Op het MBO werd al het huiswerk voor je voorgekauwd en moest je het zelf alleen nog even maken. Ik ben er wel achter gekomen dat dit op het HBO anders is. Ik kan op internet zien wat ik allemaal moet maken en lezen. Doe ik het, is het prima. Doe ik het niet, is het ook prima. Van de ene kant is dit niet fijn, van de andere kant wel. Ik moet er de hele tijd aan denken om op internet te kijken voor het huiswerk. Van de andere kant; Ik ben super gemotiveerd! Als ik thuis kom van school, werk ik vaak vooruit! Ik kan wel zeggen dat ik een beetje een nerd aan het worden ben. Ik zit de hele dag aan mijn schoolwerk te werken en vind het moeilijk om te stoppen met iets. Daarom ben ik vaak nog tot 8 uur of half 9 bezig met huiswerk, maar dat vind ik helemaal niet erg! Ik moet ervan profiteren zolang mijn motivatie nog zo goed is!

Ik ga alle uren naar school en let goed op. Dit is de ene dag makkelijker dan de ander, maar dat is niet alleen bij mij. Ik heb 3 vakken in hoorcollege; Pedagogiek, Opvoedingsondersteuning en Psychologie en daarnaast heb ik nog een trainingen; Gespreksvoering, Spel en Bronnengebruik en ook nog SLB. Het is allemaal redelijk bij te houden voor me en ik vind het heel interessant.

Vorige week heb ik ook mijn eerste dag stage gehad bij een kinderdagverblijf. Ik vond het heel erg leuk om met de kindjes te spelen en te knutselen. Het kost veel energie, maar het is super leuk!

Werk. Ik heb in de laatste paar weken ook nog een paar dagen gewerkt. Ik werk nu standaard op zaterdag en zondag omdat ik vaak op vrijdag naar school moet en ik denk dat het dan wat teveel kan worden. Ook het werken gaat de laatste tijd steeds beter!

GGZ. Ik ga nu nog maar om de 3 weken naar de GGZ toe! Eerst was dit elke week, toen om de 2 weken en nu dus om de 3 weken! Ik ben hier echt super blij mee!

Wat heb ik nog meer gedaan? Ik ben 2 weken geleden ook op een plek geweest die ik de laatste tijd heel eng vond; Het PSV Stadion. Ik kom hier graag maar ik weet dat ik niet de enige ben die daar graag komt.

Ik had voor papa 2 kaartjes gekocht voor Nederland – Griekenland voor zijn verjaardag. Het was een oefenwedstrijd dus ik hoopte dat Afellay misschien mee mocht doen, maar helaas.. Desondanks hadden papa en ik een hele leuke avond en moest ik van papa zelfs alleen lopen buiten het stadion tussen alle mensen door. I did dit!

Wat ga ik nog doen? Ik heb nu lekker 2 dagen vrij van school! Even bijkomen. Komend weekend ga ik op kamp met handbal. Ik heb er zin in, maar ik weet ook dat het heel erg vermoeiend gaat worden. Maar gelukkig gaan mijn vriendje, mijn zusje en 2 vriendinnen mee, dus dat moet wel goed komen!

Zoals je kunt lezen; Mag ik niet klagen! Het gaat over het algemeen goed met me, al zijn er mindere dagen. Maar.. We will recover..

Liefs,

Michelle


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page